Nastały mamy takie czasy, że sprzedają się nie te produkty, które są najlepsze, tylko te najlepiej rozreklamowane. Agencje reklamowe prześcigają się w pomysłach zarówno na tradycyjne reklamy jak i również na nowe nośniki. W otoczeniu totalnie nasyconym reklamą trzeba wykazać się, by przyciągnąć uwagę klienta.
Oto kilka przykładów ciekawych miejsc reklamowych:
- kosze na śmieci (trashvertising) – kampania mBanku
- ultralekkie banery przyczepione za pomocą wosku do odwłoków żywych much (flyvertising) – kampania wydawnictwa Eichborn na Targach Książki we Frankfurcie
- pośladki (assvertising) – kampania BIC i Heyah
- chorągiewki wetknięte w psie kupy (poovertising) – akcja zrealizowana przez Brinker Budget Hotel w Amsterdamie
- logotypy umieszczone na niebie (skyvertising) – Toyota
- kosze na śmieci (trashvertising) – kampania mBanku
- ultralekkie banery przyczepione za pomocą wosku do odwłoków żywych much (flyvertising) – kampania wydawnictwa Eichborn na Targach Książki we Frankfurcie
- pośladki (assvertising) – kampania BIC i Heyah
- chorągiewki wetknięte w psie kupy (poovertising) – akcja zrealizowana przez Brinker Budget Hotel w Amsterdamie
- logotypy umieszczone na niebie (skyvertising) – Toyota
Na koniec przykład ciekawego pomysłu reklamowego w toalecie. W marcu 2011r. rosyjska sieć księgarni nadrukowała na odświeżaczach powietrza fragmenty znanych książek i hasło: Nic do czytania? Kup książkę w księgarniach „100 000 książek”.
Bo kto z nas nie ma potrzeby poczytania w toalecie :)