jak poruszać się po blogu?


Jak poruszać się po blogu?
Po prawej stronie znajduje się lista linków "TEMATY". Są to etykiety zgodne z tematami w podręczniku oraz określenie "Pokój nauczycielski". Po naciśnięciu którejkolwiek etykiety przenoszeni jesteśmy do grupy wpisów związanych z danym tematem. Będą tam ciekawostki, pomysły na urozmaicenie lekcji, ciekawe linki czy krótkie prezentacje dotyczące określonego tematu. Odnośnik "Pokój nauczycielski" prowadzi do notek związanych z pomysłami lub ogólnymi informacjami dotyczącymi przedmiotu podstawy przedsiębiorczości lub sposobami prowadzenia zajęć.
Każdy post można komentować. Komentarze w naszym zamierzeniu mają stanowić cenną wartość dla całego bloga, ponieważ pozwolą poznać Państwa opinie zarówno na temat podręcznika czy jego obudowy, jak również wymienić się doświadczeniami. Dlatego też serdecznie zapraszamy do lektury i zachęcamy do dyskusji.

środa, 9 lutego 2011

:: nowy sposób na zakupy

Ostatnie miesiące przyniosły pewną nowość na rynku - zakupy grupowe. Okazuje się, iż sprzedaż grupowa może się opłacać zarówno sprzedającym jak i kupującym. Jest to również świetny sposób na wywoływanie potrzeb wśród klientów, którzy często nie wpadli by nawet na pomysł zakupu jakiejś rzeczy czy usługi, gdyby nie atrakcyjna oferta na jednym z portali prowadzących sprzedaż grupową (grupon.pl czy gruper.pl - dwa czołowe portale w polskiej sieci).
Takie zakupy polegają na zgłoszeniu chęci zakupu danej rzeczy/usługi/bonu zakupowego, zgłoszenie takie jest od razu zobowiązaniem (sprawdzane są automatycznie czy klient dysponuje odpowiednimi środkami do zakupu) do zakupu jeśli transakcja dojdzie do skutku. I tu właśnie dochodzimy do klu całego systemu - otóż transakcja dojdzie do skutku jeśli określona przez sprzedawcę liczba klientów zgłosi chęć zakupienia danej rzeczy.

Na portalu "Marketing przy Kawie" można przeczytać:
"Z opublikowanego przez Polskie Badania Internetu raportu wynika, że zakupy grupowe zyskują w Polsce coraz więcej zwolenników. W listopadzie 2010 roku witryny z tego rodzaju specjalnymi ofertami odwiedziło już 3,2 mln osób. Zdecydowanym liderem pozostaje Groupon.

Zakupy grupowe szybko zyskują na popularności wśród polskich internautów. Po pół roku od powstania CityDeal.pl (obecnie Groupon.pl) i Gruper.pl łączny zasięg wszystkich serwisów zakupów grupowych sięga już 18%, a łączna liczba ich użytkowników 3,2 mln. Groupon i Gruper to także zdecydowani liderzy – z ich witryn korzysta odpowiednio 2,6 mln i 785 tys. internautów. Tam też odwiedzający najchętniej kupują zniżkowe bony.

Oferta serwisów grupowych jest skierowana przede wszystkim do mieszkańców dużych i średnich miast. Na przykład Gruper.pl oferuje zniżki w ponad pięćdziesięciu, a Groupon.pl w ponad dwudziestu miastach. Okazuje się jednak, że 30% odwiedzających serwisy to mieszkańcy wsi. Wynika to z faktu, że większość serwisów stara się także oferować bony do zrealizowania na terenie całej Polski. Najczęściej dotyczą one ofert sklepów internetowych (bon zniżkowy) lub pobytów w hotelach w atrakcyjnej górskiej czy nadmorskiej miejscowości."

M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz