jak poruszać się po blogu?


Jak poruszać się po blogu?
Po prawej stronie znajduje się lista linków "TEMATY". Są to etykiety zgodne z tematami w podręczniku oraz określenie "Pokój nauczycielski". Po naciśnięciu którejkolwiek etykiety przenoszeni jesteśmy do grupy wpisów związanych z danym tematem. Będą tam ciekawostki, pomysły na urozmaicenie lekcji, ciekawe linki czy krótkie prezentacje dotyczące określonego tematu. Odnośnik "Pokój nauczycielski" prowadzi do notek związanych z pomysłami lub ogólnymi informacjami dotyczącymi przedmiotu podstawy przedsiębiorczości lub sposobami prowadzenia zajęć.
Każdy post można komentować. Komentarze w naszym zamierzeniu mają stanowić cenną wartość dla całego bloga, ponieważ pozwolą poznać Państwa opinie zarówno na temat podręcznika czy jego obudowy, jak również wymienić się doświadczeniami. Dlatego też serdecznie zapraszamy do lektury i zachęcamy do dyskusji.

czwartek, 22 września 2011

:: uwielbiam

Sprawia mi wielką przyjemność, kiedy widzę świetne zabiegi marketingowe. O tym pisałam nie raz, i pewnie jeszcze wielokrotnie temat ten będzie się przewijał :)
Poniżej kilka przykładów reklam z magazynów kolorowych oraz super pomysłowych opakowań.









2 komentarze:

  1. Marketing to podstawa :) nie tylko w czasach obecnych. Dziś możliwości techniczne - druk, technologia, Photoshop-y itp. - czynią cuda. W połączeniu z kreatywnością, wyciskaną jak sok z cytryny, w agencjach reklamowych, nie ma się czemu dziwić, że w/w pomysły się realizują i są serio "extra".

    Ja też uwielbiam marketing, a najbardziej taki, który ma budżet zero złotych. Wtedy kreatywność wspina się na wyżyny i to dopiero jest cool. Musimy pamiętać - w szczególności uczniowie - że fantastyczne pomysły promocyjne okraszone są setkami tysięcy wydanych złotych czy dolarów, co dobija się na cenach w sklepach.

    Polecam ćwiczenie na lekcję.
    Stwórz kampanie marketingową wybranego produktu, mając do dyspozycji jedynie sam produkt i pracowników - czyli w praktyce "budżet zerowy".

    Pozdrawiam :)
    R.

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł!!! na pewno jak nie na lekcji to na pewno na warsztatch zaproponuję takie ćwiczenie - dziękuję :)

    M.

    OdpowiedzUsuń