jak poruszać się po blogu?


Jak poruszać się po blogu?
Po prawej stronie znajduje się lista linków "TEMATY". Są to etykiety zgodne z tematami w podręczniku oraz określenie "Pokój nauczycielski". Po naciśnięciu którejkolwiek etykiety przenoszeni jesteśmy do grupy wpisów związanych z danym tematem. Będą tam ciekawostki, pomysły na urozmaicenie lekcji, ciekawe linki czy krótkie prezentacje dotyczące określonego tematu. Odnośnik "Pokój nauczycielski" prowadzi do notek związanych z pomysłami lub ogólnymi informacjami dotyczącymi przedmiotu podstawy przedsiębiorczości lub sposobami prowadzenia zajęć.
Każdy post można komentować. Komentarze w naszym zamierzeniu mają stanowić cenną wartość dla całego bloga, ponieważ pozwolą poznać Państwa opinie zarówno na temat podręcznika czy jego obudowy, jak również wymienić się doświadczeniami. Dlatego też serdecznie zapraszamy do lektury i zachęcamy do dyskusji.

niedziela, 15 lipca 2012

:: reklama na Facebooku

Być może tym wpisem się narażam, ale jakoś niespecjalnie mam zaufanie do serwisów społecznościowych. I chociaż istnieje ich cała masa (tutaj dodatkowy tekst na ten temat), to jednak w moim przypadku potrzeba prywatności zdecydowanie wygrywa. Ostatnio moja awersja po raz kolejny znalazła uzasadnienie. Tym razem rzecz tyczy marketingu i reklam, które na Facebooku odpłatnie zamieszczają firmy. Jak wiadomo, „polubienie” profilu przedsiębiorstwa przez dowolnego użytkownika pozwala na wyświetlanie reklamy firmy na profilu tej osoby oraz profilach jej znajomych. Przekaz niemal od razu dociera do szerokiego grona odbiorców. Przynajmniej w  teorii, bo jak twierdzi jeden z ekspertów do spraw. bezpieczeństwa wirtualnego Graham Cluley, w wielu przypadkach profile mogą być fałszywe, czyli stworzone jedynie po to, aby rozsyłać spam, niebezpieczne hiperłącza lub rozprzestrzeniać wirusy. Szacuje się, że problem dotyczy blisko 54 mln, czyli prawie 1/5 wszystkich kont na portalu. Więc jak to się ma do skuteczności reklamy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz