jak poruszać się po blogu?


Jak poruszać się po blogu?
Po prawej stronie znajduje się lista linków "TEMATY". Są to etykiety zgodne z tematami w podręczniku oraz określenie "Pokój nauczycielski". Po naciśnięciu którejkolwiek etykiety przenoszeni jesteśmy do grupy wpisów związanych z danym tematem. Będą tam ciekawostki, pomysły na urozmaicenie lekcji, ciekawe linki czy krótkie prezentacje dotyczące określonego tematu. Odnośnik "Pokój nauczycielski" prowadzi do notek związanych z pomysłami lub ogólnymi informacjami dotyczącymi przedmiotu podstawy przedsiębiorczości lub sposobami prowadzenia zajęć.
Każdy post można komentować. Komentarze w naszym zamierzeniu mają stanowić cenną wartość dla całego bloga, ponieważ pozwolą poznać Państwa opinie zarówno na temat podręcznika czy jego obudowy, jak również wymienić się doświadczeniami. Dlatego też serdecznie zapraszamy do lektury i zachęcamy do dyskusji.

piątek, 27 lipca 2012

:: gdzie się da

Nastały mamy takie czasy, że sprzedają się nie te produkty, które są najlepsze, tylko te najlepiej rozreklamowane.  Agencje reklamowe prześcigają się w pomysłach zarówno na tradycyjne reklamy jak i również na nowe nośniki. W otoczeniu totalnie nasyconym reklamą trzeba wykazać się, by przyciągnąć uwagę klienta.

Oto kilka przykładów ciekawych miejsc reklamowych:
- kosze na śmieci (trashvertising) – kampania mBanku
- ultralekkie banery przyczepione za pomocą wosku do odwłoków żywych much (flyvertising) – kampania wydawnictwa Eichborn na Targach Książki we Frankfurcie
- pośladki (assvertising) – kampania BIC i Heyah
- chorągiewki wetknięte w psie kupy (poovertising) – akcja zrealizowana przez Brinker Budget Hotel w Amsterdamie
- logotypy umieszczone na niebie (skyvertising) – Toyota

Na koniec przykład ciekawego pomysłu reklamowego w toalecie. W marcu 2011r. rosyjska sieć księgarni nadrukowała na odświeżaczach powietrza fragmenty znanych książek i hasło: Nic do czytania? Kup książkę w księgarniach „100 000 książek”.
Bo kto z nas nie ma potrzeby poczytania w toalecie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz