jak poruszać się po blogu?


Jak poruszać się po blogu?
Po prawej stronie znajduje się lista linków "TEMATY". Są to etykiety zgodne z tematami w podręczniku oraz określenie "Pokój nauczycielski". Po naciśnięciu którejkolwiek etykiety przenoszeni jesteśmy do grupy wpisów związanych z danym tematem. Będą tam ciekawostki, pomysły na urozmaicenie lekcji, ciekawe linki czy krótkie prezentacje dotyczące określonego tematu. Odnośnik "Pokój nauczycielski" prowadzi do notek związanych z pomysłami lub ogólnymi informacjami dotyczącymi przedmiotu podstawy przedsiębiorczości lub sposobami prowadzenia zajęć.
Każdy post można komentować. Komentarze w naszym zamierzeniu mają stanowić cenną wartość dla całego bloga, ponieważ pozwolą poznać Państwa opinie zarówno na temat podręcznika czy jego obudowy, jak również wymienić się doświadczeniami. Dlatego też serdecznie zapraszamy do lektury i zachęcamy do dyskusji.

czwartek, 5 stycznia 2012

:: krótkie, subiektywne, reklamowe podsumowanie `2011

Na początek kilka kampanii społecznych.

Coś dla kobiet, atrakcyjni mężczyźni i jakże ważny temat. Ciekawe połączenie i mam nadzieje, że skuteczne.


W dobie wszechobecnego Internetu, urzędy zachęcają do składania dokumentów drogą elektroniczną. Dacie się namówić?


Zasada równości szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy. Niby wszyscy o tym wiedzą, a jednak zapewne każdy z nas spotkał się z niewłaściwymi pytaniami.



Kampanie społeczne nie muszą być nudne i na szczęście coraz częściej nie są. Okazuje się że w „lżejszej” formie docierają do większego grona odbiorców.


I jeszcze kilka najchętniej oglądanych reklam 2011 roku.

Świetny pomysł, rewelacyjne wykonanie. Samsung: „Unleash Your Fingers”



Ogrom możliwości i sporo chwalenia się. Apple: „Introducing Siri on iPhone 4S”



Dużo przygotowań i efekt gotowy. Można się nabrać. T-Mobile: „Royal Wedding”



Nawiązanie do Gwiezdnych Wojen gwarantuje sukces? Wystarczy dorzucić ciekawe wykonanie. Volkswagen: „Force” - miód cud i orzeszki :)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz