Bardzo lubię, gdy młodzież, którą uczę, angażuje się w różne przedsięwzięcia – i to nie tylko te, które organizowane są na terenie szkoły. Dlatego zachęcam młodzież do uczestnictwa w różnego typu konkursach, szczególnie tych o tematyce ekonomicznej lub związanych z przedsiębiorczością. Zresztą, w ramach przedmiotowego systemu oceniania uczestników premiuję dobrymi ocenami – zasady przedstawione są w tym programie nauczania.
Nie ukrywam więc, że informacje o wszelkich konkursach – szczególnie tych o zasięgu ogólnopolskim i dostępnych dla wszystkich są przeze mnie bardzo mile widziane. Ostatnio natrafiłam na wzmiankę o konkursie „Zaprojektuj Kartę”, zorganizowanym przez agencję reklamową Apella na zlecenie Kasy Stefczyka. Do 4 czerwca młodzi ludzie mogą przesyłać projekty graficzne karty płatniczej, przeznaczonej dla najmłodszych klientów wspomnianej instytucji parabankowej. Sam rysunek, w postaci pliku graficznego wykonanego przy użyciu komercyjnego oprogramowania (Adobe Photoshop, Corel Draw, Adobe Ilustrator) albo aplikacji, stworzonej specjalnie na potrzeby konkursu, należy zamieścić na facebookowym profilu Z Kasą i bez kasy. Zwycięzcy, oprócz atrakcyjnych nagród rzeczowych (m.in. Aparat Canon 1100, tablet graficzny), zobaczą swój projekt wcielony w życie – najlepszy motyw graficzny ma szansę stać się obowiązującym wzorem nowej Karty dla Młodych.
Sam konkurs ma również aspekt marketingowy – wszyscy uczestnicy muszą „polubić” Kasę Stefczyka, a przez to na społecznościowym portalu otrzymają informacje dotyczące świata finansów przygotowane przez specjalistów SKOK.
Nie ukrywam więc, że informacje o wszelkich konkursach – szczególnie tych o zasięgu ogólnopolskim i dostępnych dla wszystkich są przeze mnie bardzo mile widziane. Ostatnio natrafiłam na wzmiankę o konkursie „Zaprojektuj Kartę”, zorganizowanym przez agencję reklamową Apella na zlecenie Kasy Stefczyka. Do 4 czerwca młodzi ludzie mogą przesyłać projekty graficzne karty płatniczej, przeznaczonej dla najmłodszych klientów wspomnianej instytucji parabankowej. Sam rysunek, w postaci pliku graficznego wykonanego przy użyciu komercyjnego oprogramowania (Adobe Photoshop, Corel Draw, Adobe Ilustrator) albo aplikacji, stworzonej specjalnie na potrzeby konkursu, należy zamieścić na facebookowym profilu Z Kasą i bez kasy. Zwycięzcy, oprócz atrakcyjnych nagród rzeczowych (m.in. Aparat Canon 1100, tablet graficzny), zobaczą swój projekt wcielony w życie – najlepszy motyw graficzny ma szansę stać się obowiązującym wzorem nowej Karty dla Młodych.
Sam konkurs ma również aspekt marketingowy – wszyscy uczestnicy muszą „polubić” Kasę Stefczyka, a przez to na społecznościowym portalu otrzymają informacje dotyczące świata finansów przygotowane przez specjalistów SKOK.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz