jak poruszać się po blogu?


Jak poruszać się po blogu?
Po prawej stronie znajduje się lista linków "TEMATY". Są to etykiety zgodne z tematami w podręczniku oraz określenie "Pokój nauczycielski". Po naciśnięciu którejkolwiek etykiety przenoszeni jesteśmy do grupy wpisów związanych z danym tematem. Będą tam ciekawostki, pomysły na urozmaicenie lekcji, ciekawe linki czy krótkie prezentacje dotyczące określonego tematu. Odnośnik "Pokój nauczycielski" prowadzi do notek związanych z pomysłami lub ogólnymi informacjami dotyczącymi przedmiotu podstawy przedsiębiorczości lub sposobami prowadzenia zajęć.
Każdy post można komentować. Komentarze w naszym zamierzeniu mają stanowić cenną wartość dla całego bloga, ponieważ pozwolą poznać Państwa opinie zarówno na temat podręcznika czy jego obudowy, jak również wymienić się doświadczeniami. Dlatego też serdecznie zapraszamy do lektury i zachęcamy do dyskusji.

piątek, 27 kwietnia 2012

:: abonamentowy pojedynek


W 2007 roku na polskim rynku telefonii komórkowej było trzech głównych graczy Plus, Era (obecnie T-Mobile) oraz Orange (dawniej Idea). I wtedy na scenie pojawia się Play. Strategia znacznie niższych cen oraz kampania reklamowa polegająca na porównywaniu oferty konkurencją przyniosła mu w pierwszym roku milion klientów a pod koniec  2011 roku ponad 7 mln, co stanowiło około 13% rynku.
Konkurowanie ceną oraz nowościami w ofercie od zawsze było domeną Play. Nikt jednak nie spodziewał się zmian, jakie wywołał on w ciągu ostatniego miesiąca br. 28 marca zaprezentował zupełną nowość na polskim rynku telefonii komórkowej – ofertę ryczałtową (oferta typu flatrate).
To było przysłowiowe włożenie kija w mrowisko. Za 79 zł możemy bez ograniczeń korzystać z określonych w ofercie usług. W ciągu kliku dni wszyscy operatorzy zaoferowali swoim klientom bardzo podobne warunki. Taka sytuacja to ewenement na skalę światową. Nigdy jeszcze rynek nie zmienił się tak szybko. Trudno powiedzieć tu o konkurencyjnych praktykach bo tak naprawdę są to działania mające na celu utrzymanie swoich dotychczasowych klientów.
Klientom biznesowym opłaca się zrywać dotychczasowe umowy przy których płacili miesięcznie ponad 200zł i zapłacić karę, ponieważ płacąc 79 zł opłacenie kary zwraca i się w kilka miesięcy.
Do końca nie wiadomo jak to wpłynie na rynek komórkowy w Polsce. Jak zwykle czas pokaże.

źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz