jak poruszać się po blogu?


Jak poruszać się po blogu?
Po prawej stronie znajduje się lista linków "TEMATY". Są to etykiety zgodne z tematami w podręczniku oraz określenie "Pokój nauczycielski". Po naciśnięciu którejkolwiek etykiety przenoszeni jesteśmy do grupy wpisów związanych z danym tematem. Będą tam ciekawostki, pomysły na urozmaicenie lekcji, ciekawe linki czy krótkie prezentacje dotyczące określonego tematu. Odnośnik "Pokój nauczycielski" prowadzi do notek związanych z pomysłami lub ogólnymi informacjami dotyczącymi przedmiotu podstawy przedsiębiorczości lub sposobami prowadzenia zajęć.
Każdy post można komentować. Komentarze w naszym zamierzeniu mają stanowić cenną wartość dla całego bloga, ponieważ pozwolą poznać Państwa opinie zarówno na temat podręcznika czy jego obudowy, jak również wymienić się doświadczeniami. Dlatego też serdecznie zapraszamy do lektury i zachęcamy do dyskusji.

niedziela, 9 czerwca 2013

:: retargeting

Czy zaobserwowaliście, że gdy przeglądacie ofertę niektórych sklepów internetowych nie dokonując zakupów, później, przez kilka dni towarzyszą Wam boksy z wyświetlaną reklamą dotyczącą właśnie tego sklepu? To samo może zdarzyć się gdy wcześniej w zasobach internetu szukaliście informacji na określony temat. Tak działa retargeting – kierowanie reklam wyłącznie do użytkowników zainteresowanych danym zagadnieniem, a przez to również produktem. Jak to możliwe – oczywiście dzięki systemowi „ciasteczek”, które umieszczane są w pamięci komputera i odczytywane przez serwer, który je utworzył w momencie aktywności użytkownika. Nie jest więc problemem wyemitowanie na jego komputerze określonej reklamy, ze wskazaną częstotliwością i w zadanym odstępie czasowym. Z marketingowego punktu widzenia – potencjalny klient to skarb, którego z ręki wypuścić nie wolno. Trudno więc nie korzystać z różnorodnych sposobów dotarcia do niego, szczególnie, gdy weźmie się pod uwagę fakt, iż 98% użytkowników odwiedzających stronę, opuszcza ją nie dokonując czynności satysfakcjonującej reklamodawcę. Dane statystyczne wskazują, że kampanie retergetingowe są dużo bardziej skuteczne, niż formy tradycyjne. Mogą zwiększyć sprzedaż nawet 6 razy, a przy tym koszty ich stosowania nie są wyższe niż w przypadku metod standardowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz