jak poruszać się po blogu?


Jak poruszać się po blogu?
Po prawej stronie znajduje się lista linków "TEMATY". Są to etykiety zgodne z tematami w podręczniku oraz określenie "Pokój nauczycielski". Po naciśnięciu którejkolwiek etykiety przenoszeni jesteśmy do grupy wpisów związanych z danym tematem. Będą tam ciekawostki, pomysły na urozmaicenie lekcji, ciekawe linki czy krótkie prezentacje dotyczące określonego tematu. Odnośnik "Pokój nauczycielski" prowadzi do notek związanych z pomysłami lub ogólnymi informacjami dotyczącymi przedmiotu podstawy przedsiębiorczości lub sposobami prowadzenia zajęć.
Każdy post można komentować. Komentarze w naszym zamierzeniu mają stanowić cenną wartość dla całego bloga, ponieważ pozwolą poznać Państwa opinie zarówno na temat podręcznika czy jego obudowy, jak również wymienić się doświadczeniami. Dlatego też serdecznie zapraszamy do lektury i zachęcamy do dyskusji.

środa, 9 marca 2011

:: nowe technologie marketingowe

Czy ja przypadkiem nie jestem monotematyczna? ... a może po prostu cały czas zafascynowana marketingiem? ... tak czy siak dzisiaj znowu :)
Na którejś z lekcji pp uczeń opowiedział mi o reklamie, z którą spotkał się przeglądając u znajomych rodziców rosyjskiego Vogue. Przede wszystkim zdziwiłam się że magazyn modowy zza wschodniej granicy zainteresował tego ucznia, ale szybko zostałam uświadomiona. A po powrocie do domu pogrzebałam w sieci.
Otóż wspomniana reklama to reklama wizualno - dźwiękowa zamieszczona w prasie - chyba pierwszy taki przypadek na świecie (choć tu nie jestem w 100% pewna gdyby ktoś miał inne dane poproszę o komentarz). Wystarczyło 512MB pamięci, ekran 480x240 pikseli o przekątnej 13 cm + grudniowy(2010r) Vogue.

Zobaczcie:

1 komentarz:

  1. Muszę uzupełnić... Po prostu muszę :)
    W lipcu 2008 r. na okładce magazynu Esquire zastosowano wyświetlacz w technologii e-ink, takiej samej, jaka wykorzystywana jest w Amazon Kindle. A 18 września 2009 roku do kiosków w Nowym Jorku i Los Angeles trafiło pierwsze wydanie kolorowej gazety z wideoreklamą promującą telewizję CBS oraz napoje Pepsi Max. Taką atrakcje swoim czytelnikom zafundował magazyn Entertainment Weekly. Zastosowane rozwiązanie umożliwia zapisanie i odtworzenie około 40 minut nagrania w rozdzielczości 320 x 240 pikseli, zaś bateria zasilająca pozwala na ponowne naładowanie za pomocą kabla USB. Sam ekran ma rozmiary 50,8 x 38,1 mm, jest pokryty poliwęglanową warstwą ochronną i wyglądem przypomina płaski telefon komórkowy. Taki gazetowy odpowiednik internetowych reklam pop-up zawdzięczamy wytężonym, dwuletnim badaniom firmy Americhip, która stworzyła technologię o nazwie Video-in-Print (VIP).
    Tak więc Amerykanie znowu byli szybsi… Na Księżycu również ;)

    OdpowiedzUsuń