jak poruszać się po blogu?


Jak poruszać się po blogu?
Po prawej stronie znajduje się lista linków "TEMATY". Są to etykiety zgodne z tematami w podręczniku oraz określenie "Pokój nauczycielski". Po naciśnięciu którejkolwiek etykiety przenoszeni jesteśmy do grupy wpisów związanych z danym tematem. Będą tam ciekawostki, pomysły na urozmaicenie lekcji, ciekawe linki czy krótkie prezentacje dotyczące określonego tematu. Odnośnik "Pokój nauczycielski" prowadzi do notek związanych z pomysłami lub ogólnymi informacjami dotyczącymi przedmiotu podstawy przedsiębiorczości lub sposobami prowadzenia zajęć.
Każdy post można komentować. Komentarze w naszym zamierzeniu mają stanowić cenną wartość dla całego bloga, ponieważ pozwolą poznać Państwa opinie zarówno na temat podręcznika czy jego obudowy, jak również wymienić się doświadczeniami. Dlatego też serdecznie zapraszamy do lektury i zachęcamy do dyskusji.

piątek, 16 listopada 2012

:: vlogerzy




Vlogerzy będą rządzić światem. Może nie dosłownie. Jak się okazuje coraz więcej vblogerów przyciąga coraz więcej widzów i ma przez to coraz większą siłę kształtująca opinie potencjalnych klientów.
Budując wizerunek marki coraz częściej korzysta się z głosu tzw. liderów opinii znanych z różnych kanałów komunikacji. Zaczyna się oczywiście od profilu ma Facebooku, potem były bloki, teraz nieuchronnie nadchodzi czas na video blogi. To oczywiste że przeciętny odbiorca woli oglądać i słuchać niż czytać. Z badań przeprowadzonych w 2011 wynika że 86,2% polskich internautów ogląda filmy na YT, 15,3% umieszcza filmy na platformach wideo, a jedynie 11,4% tworzy własne. W wypadku blogów sytuacja przedstawia się inaczej: 50% internautów czyta blogi, a 11,4% twierdzi, że ma własny.
Obecnie jeśli chcesz się dowiedzieć jakie są opinie nt. danego produktu czy usługi najłatwiej zajrzeć na youtube. Najbardziej popularne kanały opiniotwórcze ma japo kilka milionów wyświetleń i możemy tam znaleźć praktycznie wszystkie potrzebne informacje. Co kupić do prania, jak zrobić makijaż na wieczór, jak przygotować tanio romantyczną kolację dla dwojga.
Firmy coraz chętniej korzystają z vlogerów by promować swoje produkty.  By zrobić to dobrze, trzeba najpierw przyjrzeć się dokładnie profilowi vblogera. Dostarczenie do oceny kosmetyków testowanych na zwierzętach komuś kto jawnie wypowiadał sie przeciwko może skończyć się totalną porażką. Ale wybór kremu do twarzy pasujący do poglądów jak i np. właściwości skóry danej recenzentki może być strzałem w dziesiątkę.
Jak widać nowe kanały dystrybucji informacji są szybko zagospodarowywane. Oby z korzyścią dla nas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz