jak poruszać się po blogu?


Jak poruszać się po blogu?
Po prawej stronie znajduje się lista linków "TEMATY". Są to etykiety zgodne z tematami w podręczniku oraz określenie "Pokój nauczycielski". Po naciśnięciu którejkolwiek etykiety przenoszeni jesteśmy do grupy wpisów związanych z danym tematem. Będą tam ciekawostki, pomysły na urozmaicenie lekcji, ciekawe linki czy krótkie prezentacje dotyczące określonego tematu. Odnośnik "Pokój nauczycielski" prowadzi do notek związanych z pomysłami lub ogólnymi informacjami dotyczącymi przedmiotu podstawy przedsiębiorczości lub sposobami prowadzenia zajęć.
Każdy post można komentować. Komentarze w naszym zamierzeniu mają stanowić cenną wartość dla całego bloga, ponieważ pozwolą poznać Państwa opinie zarówno na temat podręcznika czy jego obudowy, jak również wymienić się doświadczeniami. Dlatego też serdecznie zapraszamy do lektury i zachęcamy do dyskusji.

środa, 26 stycznia 2011

:: najcenniejsze

Pod egidą "Forbesa" sporządzono ranking najcenniejszych marek świata. Tak kształtuje się czołówka najwyżej wycenionych brandów na świecie:

1. Apple - 57,4 mld USD
2. Microsoft - 56,6, mld USD
3. Coca - Cola - 54,4 mld USD
4. IBM - 43 mld USd
5. Google 39,7 mld USD

Zwycięzca  rankingu został Apple -  marka, która przetrwała nawet wtedy, kiedy stojąca za marką firma przeżywała kryzys. Początek lat 90tych to dla firmy spadek przychodów firmy o 46% (w ciągu czterech lat)Dopiero lata 1997-1998 i wprowadzenie na rynek nowych produktów pozwoliło firmie odbić się od dna. Rok 2010 to przychody rzędu 57 mld dolarów, a zysk netto sięgnął 12 mld dolarów. O tym jak badano marki biorące w rankingu można poczytać u źródeł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz