„Siła muzyki” to już przeszłość. Od września ubiegłego roku na antenie Radia Zet możemy usłyszeć zupełnie nowe hasło reklamowe: „Czujesz i wiesz”. Zmiana sloganu to nie wszystko, stacja postanowiła niemal całkowicie zmienić wizerunek i skierować swoją ofertę do nowej grupy docelowej. W założeniu ma to być dojrzały odbiorca, w wieku 28-49 lat, z poczuciem humoru i dystansem do samego siebie.
To tylko jeden z przykładów rebrandingu, który mogliśmy w ostatnim czasie zaobserwować na polskim rynku.Wkrótce ujrzymy nowe: operator telefonii komórkowej Era zamierza zmienić szyld na T-Mobile, stacje benzynowe Bliska będą funkcjonowały jako Star, działania podjęto również w Grupie Fiat, Grupie Żywiec, warszawskim zoo a nawet UOKiK-u i Poczcie Polskiej. Oczywiście rebranding nie jest operacją tanią - na nowe logo Pepsi Co. wydało milion dolarów, zaś koszty zmian w Erze wyceniane są na 20 milionów złotych.
Ale podobno przynajmniej raz na 5 lat silną markę trzeba odświeżyć, bo zmienia się i firma, i rynek, i klienci. I tak właśnie się dzieje.
To tylko jeden z przykładów rebrandingu, który mogliśmy w ostatnim czasie zaobserwować na polskim rynku.Wkrótce ujrzymy nowe: operator telefonii komórkowej Era zamierza zmienić szyld na T-Mobile, stacje benzynowe Bliska będą funkcjonowały jako Star, działania podjęto również w Grupie Fiat, Grupie Żywiec, warszawskim zoo a nawet UOKiK-u i Poczcie Polskiej. Oczywiście rebranding nie jest operacją tanią - na nowe logo Pepsi Co. wydało milion dolarów, zaś koszty zmian w Erze wyceniane są na 20 milionów złotych.
Ale podobno przynajmniej raz na 5 lat silną markę trzeba odświeżyć, bo zmienia się i firma, i rynek, i klienci. I tak właśnie się dzieje.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz