jak poruszać się po blogu?


Jak poruszać się po blogu?
Po prawej stronie znajduje się lista linków "TEMATY". Są to etykiety zgodne z tematami w podręczniku oraz określenie "Pokój nauczycielski". Po naciśnięciu którejkolwiek etykiety przenoszeni jesteśmy do grupy wpisów związanych z danym tematem. Będą tam ciekawostki, pomysły na urozmaicenie lekcji, ciekawe linki czy krótkie prezentacje dotyczące określonego tematu. Odnośnik "Pokój nauczycielski" prowadzi do notek związanych z pomysłami lub ogólnymi informacjami dotyczącymi przedmiotu podstawy przedsiębiorczości lub sposobami prowadzenia zajęć.
Każdy post można komentować. Komentarze w naszym zamierzeniu mają stanowić cenną wartość dla całego bloga, ponieważ pozwolą poznać Państwa opinie zarówno na temat podręcznika czy jego obudowy, jak również wymienić się doświadczeniami. Dlatego też serdecznie zapraszamy do lektury i zachęcamy do dyskusji.

poniedziałek, 24 stycznia 2011

:: rebranding

„Siła muzyki” to już przeszłość. Od września ubiegłego roku na antenie Radia Zet możemy usłyszeć zupełnie nowe hasło reklamowe: „Czujesz i wiesz”. Zmiana sloganu to nie wszystko, stacja postanowiła niemal całkowicie zmienić wizerunek i skierować swoją ofertę do nowej grupy docelowej. W założeniu ma to być dojrzały odbiorca, w wieku 28-49 lat, z poczuciem humoru i dystansem do samego siebie.
To tylko jeden z przykładów rebrandingu,  który mogliśmy w ostatnim czasie zaobserwować na polskim rynku.Wkrótce ujrzymy nowe: operator telefonii komórkowej Era zamierza zmienić szyld na T-Mobile, stacje benzynowe Bliska będą funkcjonowały jako Star, działania podjęto również w Grupie Fiat, Grupie Żywiec, warszawskim zoo a nawet UOKiK-u i Poczcie Polskiej. Oczywiście rebranding nie jest operacją tanią - na nowe logo Pepsi Co. wydało milion dolarów, zaś koszty zmian w Erze wyceniane są na  20 milionów złotych.
Ale podobno przynajmniej raz na 5 lat silną markę trzeba odświeżyć, bo zmienia się i firma, i rynek, i klienci. I tak właśnie się dzieje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz