jak poruszać się po blogu?


Jak poruszać się po blogu?
Po prawej stronie znajduje się lista linków "TEMATY". Są to etykiety zgodne z tematami w podręczniku oraz określenie "Pokój nauczycielski". Po naciśnięciu którejkolwiek etykiety przenoszeni jesteśmy do grupy wpisów związanych z danym tematem. Będą tam ciekawostki, pomysły na urozmaicenie lekcji, ciekawe linki czy krótkie prezentacje dotyczące określonego tematu. Odnośnik "Pokój nauczycielski" prowadzi do notek związanych z pomysłami lub ogólnymi informacjami dotyczącymi przedmiotu podstawy przedsiębiorczości lub sposobami prowadzenia zajęć.
Każdy post można komentować. Komentarze w naszym zamierzeniu mają stanowić cenną wartość dla całego bloga, ponieważ pozwolą poznać Państwa opinie zarówno na temat podręcznika czy jego obudowy, jak również wymienić się doświadczeniami. Dlatego też serdecznie zapraszamy do lektury i zachęcamy do dyskusji.

czwartek, 4 października 2012

:: na biurku

Leży przede mną nowy multibook – Przedsiębiorczość na czasie. W nim pięć podręcznikowych tematów – wzbogaconych dodatkowymi materiałami. Te pierwsze (bo mają być również kolejne!) interaktywne lekcje obejmują następujące zagadnienia :
  • Historia pieniądza i banków,
  • Komunikacja interpersonalna,
  • Reklama,
  • Menedżer w przedsiębiorstwie,
  • Globalizacja.
Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym ich od razu nie wykorzystała. W ramach powtórki razem z uczniami obejrzeliśmy materiały dotyczące historii pieniądza. Największą frajdę sprawiło uczniom ćwiczenie związane z płacidłami: z wielkim zapałem odgadywali, w jakim kraju rolę środka płatniczego pełniły wielorybie zęby, żelazne druty czy też szczury. Było sporo emocji – a o to przecież na lekcjach chodzi. I choć moim zdecydowanym faworytem jest temat Komunikacja interpersonalna, to i tak wszystkie materiały zamierzam wykorzystać w swojej codziennej szkolnej pracy.
Mam nadzieję, że Państwo również otrzymaliście multibooka. Bardzo proszę – podzielcie się z nami własnymi opiniami. Są one dla nas bardzo cenne, gdyż jest szansa na dalszy ciąg multimedialnego podręcznika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz