jak poruszać się po blogu?


Jak poruszać się po blogu?
Po prawej stronie znajduje się lista linków "TEMATY". Są to etykiety zgodne z tematami w podręczniku oraz określenie "Pokój nauczycielski". Po naciśnięciu którejkolwiek etykiety przenoszeni jesteśmy do grupy wpisów związanych z danym tematem. Będą tam ciekawostki, pomysły na urozmaicenie lekcji, ciekawe linki czy krótkie prezentacje dotyczące określonego tematu. Odnośnik "Pokój nauczycielski" prowadzi do notek związanych z pomysłami lub ogólnymi informacjami dotyczącymi przedmiotu podstawy przedsiębiorczości lub sposobami prowadzenia zajęć.
Każdy post można komentować. Komentarze w naszym zamierzeniu mają stanowić cenną wartość dla całego bloga, ponieważ pozwolą poznać Państwa opinie zarówno na temat podręcznika czy jego obudowy, jak również wymienić się doświadczeniami. Dlatego też serdecznie zapraszamy do lektury i zachęcamy do dyskusji.

poniedziałek, 30 września 2013

:: ranking światowych marek

Best Global Brand to przygotowywany rokrocznie przez firmę Interbrand ranking najcenniejszych światowych marek. Od 2000 roku, czyli od początku stworzenia klasyfikacji, niepodzielnie królowała na nim Coca-Cola jako najbardziej dochodowa marka na świecie. Jednak dzisiejsze doniesienia są z lekka zaskakujące – w zestawieniu zaszły bardzo istotne zmiany. Prymat pierwszeństwa przypadł koncernowi Apple, którego markę wyszacowano na 98,3 miliarda dolarów. W porównaniu z rokiem 2012, kiedy to firma z nadgryzionym jabłkiem w logo trafiła na drugie miejsce rankingowe, oznacza to  aż 28 procentowy wzrost. To jednak nie wszystko, Coca-Cola, z wartością na poziomie 79,2 miliardów dolarów spadła na trzecią pozycję – tuż przed nią uplasował się Google, atakując z ubiegłorocznej czwartej pozycji. A oto pełny TOP 100:


źródło: wyborcza.biz na podstawie http://www.interbrand.com/


Należy podkreślić, że swoją wycenę marki Interbrand opiera przede wszystkim na wynikach finansowych opisanych w sprawozdaniach spółki i łączy je z analizą zmian rynku, określając rolę brandu w generowaniu zysków i strat.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz